piątek, 19 grudnia 2014

#Małe niedoskonałości

Dzisiaj jest bardzo trudno znaleźć dziewczynę bez jakiegoś kompleksu. Moim zdaniem nie ma ludzi idealnych, ludzi którzy wszystko w sobie kochają. Może udają, że tak bardzo uwielbiają swój wygląd, figurę, pokazują, że są lepsze bo chcą się lepiej poczuć. Uważam, że główną przyczyną kompleksów u młodych dziewczyn są okładki gazet, gdzie widać piękne, szczupłe modelki. Ale tak naprawdę one też nie są idealne, ponieważ PhotoShop robi swoje :) przez te niedoskonałości ludzie zamykają się w sobie i boją się ośmieszenia, boją się, że nie zostaną zaakceptowani bo mają np. gruby brzuch lub pryszcze. Nastolatki w tych czasach są bardzo emocjonalne i biorą wszystko do siebie.
 Jeśli chodzi o moje kompleksy... Oczywiście je mam. Kiedyś ich nie było, byłam młodsza i nie przywiązywałam wagi do mojego wyglądu, ale z czasem to się zmieniło. Może nie są to ,,kompleksy" po prostu często denerwuje mnie moje ciało: brzuch,nogi. Niby dobrze czuje się w swoim ciele, ale wiele rzeczy chciałabym zmienić. Kiedyś lubiłam swój brzuch, nogi, cieszyłam się, że jestem taka chuda, normalna. Jednak teraz jak patrze w lustro widzę, że moje nogi są za chude.Tak jak wcześniej napisałam, nikt nie jest idealny dlatego próbuje jakoś walczyć z tym i mimo wszystko polubić swoje ciało.
 

piątek, 14 listopada 2014

Hey, hi, hello !

Witam , ale w sumie jeszcze nie mam kogo :D. To mój pierwszy wpis, więc wybaczcie za jakiekolwiek błędy itp. :) Mam na imię Aleksandra. Mam 14 lat i chodzę do II gimnazjum. Moim hobby jest taniec, teatr i śpiew. Bardzo lubię czytać różne blogi i oglądać wiele filmików youtuberów :D . I właśnie tak postanowiłam zacząć pisać. Pewnie będzie dużo tzw. ,,hejtów" no ale cóż nie da się każdemu przypodobać :). Jestem Lovatic, Arianator i bardzoo kocham Eda Sheerana ♥. Chodzę na treningi tańca- ta sala to mój drugi dom :D uwielbiam słodycze jak chyba każdy, jednak jem je chyba przesadną wielkością. Nie wiem co Wam więcej mogę opowiedzieć o sobie. Chyba jak na pierwszy ogólny post wystarczy. Dziękuję i życzę Wam miłego wieczoru! :) :*